1

Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος "Η ομιλούσα  τοιχογραφία" καλέσαμε τον Africa, επαγγελματία του είδους, να πραγματοποιήσει ένα γκράφιτι στο σχολείο μας.

Προηγήθηκε συνέντευξη μαζί του από την αντίστοιχη ομάδα καθώς και συζήτηση με όλα τα παιδιά του προγράμματος σχετικά με το θέμα που θα πραγματοποιούνταν στο σχολείο μας. Δόθηκε έτσι η ευκαιρία σε όλα τα  παιδιά να παρακολουθήσουν την διαδικασία κατασκευής.

Τον ευχαριστούμε θερμά για την ανιδιοτελή προσφορά του στο σχολείο μας. 

Στα πλαίσια του ίδιου προγράμματος  κατασκευάστηκαν αντίγραφα τοιχογραφιών ανά περίοδο, πάνω σε ξύλο και γάζα, με ορυκτές σκόνες σε μια προσπάθεια να αντιληφθούν οι μαθητές την διαδικασία τεχνικής των τοιχογραφιών. Οι περίοδοι που μελετήσαμε και παρουσιάζουμε είναι οι εξής: Προϊστορία, Αίγυπτος, Μινωική Κρήτη, Βυζάντιο, Πομπηία, Αναγέννηση και Νεοκλασικισμός.

 

 

Παρουσίαση της εργασίας  Οι έρευνές μας ξεκίνησαν από την προϊστορική εποχή και καταλήξαμε στις σύγχρονες τοιχογραφίες, γνωστές ως Graffiti.